Adatkezelési tájékoztató & ÁSZF

Kezdőlap » Információk » Adatkezelési tájékoztató & ÁSZF

Tartalomjegyzék

Általános szerződési feltételek

Adatkezelési tájékoztató

Általános szerződési feltételek

Cég neve: Centralnet Bt.

Adószámunk: 28918879-1-41
EU Adószámunk: HU28918879
Cégjegyzék számunk: 01-06-617503
(bejegyezve Pest Megyei Cégbíróság által)
Adatkezelési nyilvántartás száma: NAIH-68240/2013, HAIH-68241/2013, HAIH-68242/2013

Számlavezető bankunk: MBH Bank Nyrt.
Bankszámlaszámunk: 10102244-32477306-00000000

Nemzetközi utaláshoz:
Swift kód (BIC – Bank Identification Code): MKKBHUHB
IBAN számunk: HU22 1010 2244 3247 7306 0000 0000
Bank címe: 1056 Budapest, Váci u 38.


Ügyvezető: Bánffy Szabolcs
Az áruház nyelve: Magyar
Tárhelyszolgáltató: Megegyezik a honlap üzemeltetőjével, tartalomszolgáltatóval
Az áruház pénzneme: HUF (Forint), partnereink (AAM) bruttó árakat találnak.
Az oldal tartalmi és grafikai elemeivel kapcsolatban minden jogot fenntartunk, annak részben vagy egészben történő másolása tilos!

Elérhetőségünk (székhely, személyes ügyfélfogadás csak egyeztetett időpontban lehetséges):
Centralnet Bt 1035 Budapest, Hunor u. 13.
info@centralnet.hu

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kívánsz lenni a CentralNet oldalnak, figyelmesen olvasd el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A CentralNet webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

Megvásárolható termékek, szolgáltatások jellemzői

A megjelenített termékek on-line, házhoz szállítással, illetve emailban történő átvétellel rendelhetőek meg. Személyes (rendelés nélküli) vásárlásra nincsen lehetőség.

Az áruház által forgalmazott termékek, szolgáltatások leírásában törekszünk a lehető legszélesebb és legpontosabb információkkal szolgálni az adott termékről, de előfordulhatnak adatrögzítési hibák, melyet a lehető leghamarabb javítunk, pontosítunk a tudomásunkra jutását követően. A termékeknél megjelenített képek esetén törekszünk, hogy pontosan az adott termék kerüljön feltüntetésre, de bizonyos esetekben előfordulhat, hogy a beszállítónktól kapott kép csak illusztrációnak tekinthető, és kis mértékben eltérnek a valóságtól. Ezen eltérések nem haladják meg azt a szintet, ahol már más termékről kellene beszélni. Inkább csomagolásbeli, illetve opciókban való eltérés fordulhat elő.

A termékek oldalán az alábbi adatok találhatók meg:

Termék megnevezése: Szándékaink szerint beszédes, könnyű beazonosítást tesz lehetővé, termékenként egyedi.

Ár: Minden esetben a bruttó ár kerül feltüntetésre. (Opcionálisan) darabszámtól és vagy tagságtól függő kedvezményt kínálunk, ahol a darabszám és a hozzá tartozó kedvezményes ár is fel van tüntetve. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem minden esetben tartalmazzák a házhoz szállítás díját. (Ez a rendelés lezárása elött kiszámításra és jelzésre kerül.) Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Webes (speciális) Ár: (Amelyik terméknél ilyet látsz.) Tipikusan az “itt és most érvényes ár” kizárólag webes rendelés esetén érvényes! Telefonos és személyes vásárlás esetén kollégáink sem látják és nem is tudják ezt az árat beállítani. A rendszerünk emberi beavatkozás nélkül automatikusan generálja. Általában függhet a beszállitói ajánlatoktól (ha már rendelésben van ilyen termék és mi is többet rendelünk, tovább tudjuk adni a kapott kedvezményt). Függhet a saját készlet és annak beszerzési árától, illetve változásától. Függhet a ránk linkelő partnereinknek kiajánlott ártól, ha időközben emelkedett az ára a rendszer megpróbálja kompenzálni, természetesen bizonyos határok között. A speciális ár kizárólag csökkentett ár lehet, a normál árhoz képest drágább soha nem lesz! Röviden, amit érdemes tudni, ha ilyen árat látsz, az abban a pillanatban a normál árhoz képest kedvezőbben vásárolható meg, de csak webes rendelés esetén amíg a rendszer azt az árat mutatja számodra.

Tagsági ár: Bizonyos termékek és szolgáltatások tagi kedvezménnyel kedvezőbb áron vásárolhatók meg. Ezen termékeknél “Tagi kedvezmény” felirat található. Nem ritka az 50%-os engedmény sem tagok számára.

Tagság (ismétlődő) előfizetés: Tagsági előfizetés esetén a választott 1, 6, 12 havi modell szerinti időszakban kerül megterhelésre a megadott bankkártya. Némely előfizetésnél lehetőség van próbaidőre, ilyen esetben bankkártya adatokra sincsen szükség. Az ismétlődő terhelést megelőzően 3 nappal értesítést küldd a rendszer a terhelés időpontjáról és összegéről! Benne a lemondáshoz vagy módosításhoz szükséges linkkel. Az előfizetés bármikor lemondható (annak lejártakor megszűnik) átváltható másik csomagra vagy más időszakra. Ez a Fiókom -> Előfizetéseim résznél bármikor kezdeményezhető. A választott tagság megrendelésével, elfogadod, hogy a választott gyakorisággal, annak lemondásáig az oldalon megjelenített és kiválasztott összeget számlázunk automatikusan.

Tagság (próbaidőszak): Olyan tagság megrendelésekor, mely próbaidőszakot is tartalmaz, nem keletkezik fizetési kötelezettség! A próbaidőszak végén (melyre rendszerüzenet is felhívja a figyelmet) meghosszabbítható, rendes tagsággá az előfizetés. Ennek hiányában függő tagság lesz, ami fizetési kötelezettséget nem tartalmaz, de a hozzáférés az adott tagi szinthez nem lesz elérhető. Egy ügyfél csak egyszer vehet igénybe próbaidőszakot.

Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”) egy, a SimplePay által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül. Az ismétlődő fizetés ún. „eseti hozzájárulásos” típusa minden tranzakció esetében a Vevő eseti jóváhagyásával történik, tehát, Ön valamennyi jövőbeni fizetésnél jóvá kell, hogy hagyja a tranzakciót. A sikeres fizetés tényéről Ön minden esetben a hagyományos bankkártyás fizetéssel megegyező csatornákon keresztül értesítést kap.

Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen nyilatkozat elfogadásával Ön hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően jelen webshopban (centralnet.hu) Ön az itt található felhasználói fiókjából kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül menjenek végbe.

Figyelem(!): a bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Kereskedő, sem a SimplePay nem fér hozzá. A Kereskedő által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Kereskedő felel, Kereskedő fizetési szolgáltatójával (SimplePay) szemben bármilyen igényérvényesítés kizárt.

Jelen tájékoztatót átolvastam, annak tartalmát tudomásul veszem és elfogadom.



Elérhetőség: Az adott pillanatban van e szabad készlet a termékből. Amennyiben van, az a rendelés pillanatában foglalásra is kerül részedre, ha nincs (vagy kevesebb van a rendeltnél) a beszerzési idő ad támpontot mennyi időn belül várható. Külső raktárról jelzés: beszállítói készletből foglaljuk a terméket rendelésed után, az adatok naponta többször frissülnek, de előfordulhat, hogy az utolsó frissítés óta elfogy a foglalható készlet, amint ezt rendszerünk észleli változik a termék elérhetőségi státusza. 

Információ: Szöveges, részletes ismertetése a terméknek. Jellemzően gyártói, beszállítói adatok alapján. Az esetleges hibáért elnézést kérünk, amin tudomásunkra jut korrigáljuk azt.

Készlet információk: A készleten jelzett termékek kosárba rakákást követően figyelmeztet, ha kevesebb van raktáron mint a rendelni kívánt mennyiség. Rendelhető több, de ez esetben néhány nappal meghosszabbodik a szállítása a terméknek (amíg beérkezik a megfelelő mennyiség). Külső raktár vagy rendelésre érkező termékeknél az egy db a jelzett időn belül megérkező mennyigég, több darab esetén változhat a beszállítási idő! (Néhány beszállító partnerünktől nem kapunk pontos darabszámot, így több darab esetén előfordulhat hosszabb várakozás).

További információk (specifikációk): Paramétereinek részletezése, összehasonlításhoz. Ezen adatok a gyártói információkkal vannak feltöltve, az ebből adódó esetleges hibákért felelősséget nem tudunk vállalni, de kérdés esetén szívesen utánajárunk egy egy pontosítást igénylő paraméternek.

Ajánlott termékek (opcionális): Javasolt az adott termék használatával összefüggő választható termékek.
Csomag ajánlat (opcionális): Más termékkel együtt vásárolva kedvezőbb áron állíthatsz csomag ajánlatot össze magadnak.
Garancia: a fizikai termékekre A termékhez 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletet 2021 júluisban módosított tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó meghatározott idejű jótállás tartozik.
Br. eladási ár szerint
– 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén, egy év.
– 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén, két év.
– 250 000 forint eladási ár felett, három év.
Szolgáltatások, előfizetések nem tartoznak a garancia, illetve jótállás hatálya alá.

Képek (opcionális): Igyekszünk a lehető legpontosabb gyártói képeket feltüntetni, de esetenként előfordul, hogy csak illusztrációként szolgálnak. Ilyen esetben a leírásában pontosításra kerül, miben tér el a termék a képhez képest.
Videó (opcionális): Könnyebb és jobb termék bemutatást tesz lehetővé, néhol csak illusztrációként szolgál.
Értékelések (opcionális): Vásárlók által írt az adott termékről szóló értékelések, moderált formában. Az objektív (lehet jó vagy rossz) véleményt nem moderáljuk, csak a sértő, esetleg nem a termékről szóló írásokat töröljük.

Regisztráció

A regisztráció nem kötelező!*

Vásárlás felhasználói regisztráció nélkül is lehetséges, de számtalan előny, illetve kényelmi szempont nem használható ez esetben.

A regisztráció előnyei:
– az oldal használatának megkönnyítése, elmenthető adatok, születési idők, beállítások,
– amennyiben legközelebb is szeretnél tőlünk rendelni, adataidat nem szükséges újonnan megadni,
– több szállítási/számlázási címet is felvehetsz, valamint a rendelési folyamatát is nyomon követheted,
– olvasási listát állíthatsz össze, a téged érdeklő cikkekből,
– kívánságlistára helyezhetsz termékeket, melyet megoszthatsz ismerőseiddel, illetve értesítünk, ha az adott termék akciós lesz, vagy csökken az ára,

A regisztráció nem vesz igénybe 1 percnél több időt.

* Kivételt képez (kötelező regisztrációval vehető igénybe) tagság váltása és Sorskönyv rendelése.

Ügyelj az adatok pontos megadására, hogy a számlázás, illetve a kiszállítás zökkenőmentesen történhessen.

A regisztrációval vagy vásárlásoddal elfogadod, hogy adataid a Centralnet Bt felhasználhatja Direkt Marketing levelek küldéséhez alkalmanként., Az első (és minden további levél alján) megtilthatod a további levél küldését, amennyiben ez zavarna. Adataidat harmadik fél számára nem szolgáltatjuk ki, és betartjuk a Személyes Adatok Kezelésére vonatkozó törvényi előírásokat. Lásd adatvédelmi nyilatkozatunkat.

A megrendelés folyamata

1. A termék adatlapján rákattintva a „Kosárba” gombra, a termék belekerül az úgynevezett virtuális kosárba.
2. A vásárlás további folytatásához kattints a „Tovább vásárolok” linkre, mellyel visszakerülsz az iménti termék adatlapjára.
3. Járj el az 1-es pontban leírtak szerint minden megvásárolni kívánt termék esetében.
4. Amikor minden szükséges terméket elhelyeztél a kosarában kattints a „Kosár tartalma” feliratra, hogy megtekinthesd annak tartalmát. A kosárban a termékeket törölheted, mennyiségüket módosíthatod a sorban megadott beviteli mezőbe való mennyiség megadásával, majd a „Módosítás” gomb megnyomásával.
Fontos: amennyiben darabszám alapú kedvezménnyel rendelkező terméket módosítasz, az kihathat az árára is! Lásd: kedvezmény mértéke az adott termék oldalán.
5. A kosárban található „Pénztár” gombra kattintva haladhatsz tovább a megrendelés folyamatában. Amennyiben már regisztrált és belépett felhasználó vagy, egyből a pénztárba az adatok ellenőrzéséhez kerül, ellenkező esetben a „Belépés” vagy „Regisztráció”, illetve „vásárlás regisztráció nélkül” lehetőség választható.
6. Ezt követően sorban, a számlázási cím megadása szükséges (illetve kiválasztása a már rögzített címek közül), majd a szállítási cím is hasonlóképp adható meg. FONTOS! Kizárólag magánszemélyek számára értékesítjük termékeinket, adószám megadádára nincsen lehetőség az áruházban és az oldalon. Ilyen irányú igényeddel kérjük fordulj ügyfélszolgálatunkhoz emailban.
7. Szállítási mód választása (itt szállítási területenként eltérők a lehetőségek, azokból tudsz választani, amit az irányítószámod alapján felajánl a rendszer) személyes átvételre nincsen lehetőség, fizikai átvevőpontot nem tartunk fenn, valamint jelenleg csak magyarországi címre fogadunk el házhoz szállítást), ennek az esetlegesen felmerülő pontos költségeit jelezzük még rendelés lezárása elött a kosárnál.
8. Fizetési mód választása, értelem szerűen az elérhető módokból tudsz választani. (webes bankkártyás és banki azonnali átutalásos)
9. Megjegyzés az áruháznak (itt a rendeléssel kapcsolatos megjegyzést tudsz írni).
10. A megrendelés leadásnak utolsó lépéseként „Rendelés Feladása” gombra kattints, mellyel rendelésed elküldöd nekünk.
11. A rendelésről a rendszer küldd egy szállítólevelet automatikus e-mailban, melyben szerepel minden a rendeléssel kapcsolatos adat. Az ebben található rendelésszámra hivatkozva tudsz a rendeléssel kapcsolatban érdeklődni, illetve nyomon követni (regisztrált felhasználóként) az „adatlapom/rendeléseim” menüpontban.

 A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-17 óráig történik.

A megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. A legtöbb esetben nincs is szükség kézi beavatkozásra. Rendelés leadásakor néhány percen belül automatikusan foglalásba kerül az adott termék(ek) készletünkből, illetve beszerzési listára teszi, amiből nincsen elegendő raktáron. (Ez nem a rendelés elfogadása, ez egy nyugtázó üzenet a rendelésedről)

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. (például, de nem kizárólag: időközben elérhetetlenné, beszerezhetetlenné vált termék, vagy bármilyen technikai probléma miatt nem megfelelő áron megjelent termék esetén.)

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

Online bankkártyás fizetéskor a SimplePay oldalára irányítunk, ahol a megtörtént fizetést követően átvételkor egyéb költség nem jelentkezik.
Online azonnali banki átutalás választásakor ugyancsak a SimplePay oldalára irányítunk, ahol saját bankodba tudsz belépni és elindítani az utalást. A megtörtént fizetést követően átvételkor egyéb költség nem jelentkezik.
Előre utalás Cégek részére kizárólag kérésre, proforma számlát küldünk, kérjük ennek megérkezését várd meg, illetve az ezen szereplő adatok (számlaszám, számla sorszáma) szerint utalj! Ez esetben az összeg számlánkra érkezését és feldolgozását követően értesítünk az átvétel lehetőségéről, illetve a szállítás megkezdéséről. Szállításkor/átvételkor végszámlát állítunk ki -mely pénzügyi teljesítést már nem igényel természetesen. (Előlegszámlát nem alkalmazunk)
Nagyobb értékű rendelés esetén, fenntartjuk a jogot az előre utalás kéréséhez, ehhez díjbekérőt küldünk vagy bankkártyával fizethető a megrendeléskor.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló (szállító)levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag fogja tartalmazni. Szolgáltatás igénybevételekor (amikor fizikai terméket nem szállítunk) 24-48 órával később fogod emailban megkapni. Minden termékről, szolgáltatásról számlát állítunk ki!
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot.  

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli sérülésre vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Házhoz szállítás

Webáruházunk megrendeléseit a velünk szerződésben álló futárszolgálatok valamelyike teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! A rendelést minden esetben egyben szállítjuk (nincsen részszállítás) csak kifejezett vásárlói kérésre, egyeztetést követően.

Bankkártyás fizetés menete

A szállítási mód kiválasztását követően a fizetési módnál van lehetőség bankkártyás fizetést választani.

A bankkártyával való fizetés a SimplePay – by OTP Mobil szerverén keresztül történik erős (128 bites) SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így a banki adataid garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. Ha az online fizetéssel kapcsolatban kérdése, észrevétele van, keresd az ügyfélszolgálatunkat.

A szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártyabirokos vagy megrendelő nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik.

A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.

Az elfogadható bankkártya típusok: VISA, MASTERCARD és MAESTRO

A megrendelést követően átirányítjuk a SimplePay fizetési oldalára, ahol 5 perc áll rendelkezésre a fizetésre. Amennyiben nem sikerül (hibás kártya, nincsen fedezet, bármi okból) a rendelés törlésre kerül (erről email üzenetet is küldünk) újra próbálkozáshoz ismét végig szükséges menni a rendelés folyamatán (kosár->pénztár->megrendelés).
Fontos: Bankkártyás fizetés esetén -bármilyen okból történő- elállás a vásárlástól, kizárólag ugyanazon kártyára (vagyis a hozzá tartozó számlára) tudjuk a már kifizetett összeget visszafordítani, ennek ideje 3-10 nap.

Elállás joga (végfelhasználó, magánszemély részére)

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:
Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiai mozgások, ingadozásoktól függ.
Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
Szolgáltatások, elemzések, tagsági előfizetések, letölthető tartalmak.

A rendelés lemondására annak kiszállításáig, vagy beszállítói megrendeléséig van lehetőség, ezt követően nem tudjuk elfogadni.


A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Kivonat a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől tízennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított tízennégy nap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított tízennégy nap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított tízennégy nap elteltéig. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében.

A törvény teljes terjedelme itt olvasható: http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf

Elállási jog gyakorlásának menete

14 napon belül jogosult vagy indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Te vagy az a Te által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha az elállási/felmondási jogával élni kívánsz, elállási/felmondási szándékod tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles vagy eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Centralnet Bt.
1035 Budapest, Hunor u. 13.

info[at]centralnet.hu

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha elállsz ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általad teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választottál.)

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulásod adod; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terhel.

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.

Köteles vagy számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli.

Kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttasd vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. (normál átlagos csomag esetén kb 1500-2500 ft)
További információk a termékhez kapott számlán találhatók.

Vásárlói bejelentések, panaszok kezelése

A Vásárló a Szolgáltatással kapcsolatban észlelt hibákat a Szolgáltató ügyfélszolgálatán, valamint email címén jelentheti be. A Szolgáltató a bejelentéseket, panaszokat minden esetben 30 napon belül kivizsgálja, és a vizsgálat eredményéről a bejelentés módjának megfelelően tájékoztatja a Vásárlót. A Szolgáltató a bejelentésekről és panaszokról nyilvántartást vezet. A Szolgáltató a Vásárló által bejelentett, a vizsgálat eredményeként valósnak bizonyult és a Szolgáltató érdekkörében felmerült hiba kijavítása iránt haladéktalanul intézkedik.
 

Amennyiben az esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

  • Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató mindegyik üzletében elérhető. Az ide írt bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:​

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Központi telefonszám: +36 1 488 2131
Fax: +36 1 488 2186

Zárszó

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A Webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésednek rögzítésével elfogadod az általános szerződési feltételeket, továbbá adatkezelési elveinket. Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatban készült, letöltéséhez használhatod a CRTL+S, a nyomtatáshoz a CRTL+P billentyűket.

A Szolgáltató fenntartja a jogot az ASZF előzetes értesítés nélküli módosítására, a mindenkori hatályos feltételek itt olvashatók.

A Szolgáltató fenntartja a jogot indoklás nélküli kizárásra az oldal hozzáféréséhez, ezt elsősorban visszaélés gyanújakor, szándékos károkozás vagy adatlopás (másolás) esetén érvényesíti.


Adatkezelési tájékoztató

Az adatkezelő megnevezése: Centralnet Bt (a továbbiakban: Adatkezelő)
Az adatkezelő székhely címe: 1035 Budapest, Hunor u. 13.
Az adatkezelő levelezési címe: 1035 Budapest, Hunor u. 13.
Az adatkezelő adószáma: 28918879-1-41
Az adatkezelő cégjegyzék száma: 01-06-617503
Az adatkezelő e-mail címe: info@centralnet.hu
Az adatkezelő telefonszáma: +361 4220394
Honlap(ok): http://webaruhaz.hu, chatbot.hu, centralnet.hu
(a továbbiakban: Centralnet)

Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel; (Rendelet 4. cikk 8.) Az adatfeldolgozó igénybevételéhez nem kell az érintett előzetes beleegyezése, de szükséges a tájékoztatása. Ennek megfelelően a következő tájékoztatást adjuk.

A honlapon végzett adatkezelések jogszabályi háttere, jogalapja, célja, a kezelt személyes adatok köre, valamint az adatkezelés időtartama

A megrendeléssel és a számlázással kapcsolatos adatkezelés

Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Sztv.) rendelkezései jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása, valamint – hozzájárulása visszavonása esetén – az Infotv. 6 § (5) bekezdése a) pontja alapján az Adatkezelőt terhelő, Sztv-ben megfogalmazott jogi kötelezettség teljesítése.

Az adatkezelés célja:
A jogszabályoknak megfelelő számla kiállítása és a számviteli bizonylat-megőrzési kötelezettség teljesítése. Az Sztv. 169. § (1)-(2) bekezdése alapján a gazdasági társaságoknak a könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot meg kell őrizniük.

A kezelt adatok köre:
Név, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási, szállítási adatok.

Az adatkezelés időtartama:
A kiállított számlákat az Sztv. 169. § (2) bekezdése alapján a számla kiállításától számított 8 évig meg kell őrizni. Tájékoztatjuk arról, hogy amennyiben a számla kiállításához adott hozzájárulását visszavonja, az Adatkezelő az Infotv. 6. § (5) bekezdés a) pontja alapján jogosult a számla kiállítása során megismert személyes adatait 8 évig megőrizni.

Az áruszállításhoz kapcsolódó adatkezelés

Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) előírásai jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása.

Az adatkezelés célja:
Az áruszállítás esetében az adatkezelés célja az, hogy a megrendelt árut az Ön igényéhez alkalmazkodva szerződéses partnerünk közreműködésével kiszállítsuk az Ön számára.

A kezelt adatok köre:
Szállítási név, szállítási cím, e-mail cím, telefonszám.

Az adatkezelés időtartama:
Az Adatkezelő az adatokat a megrendelt áru kiszállításának időtartamáig kezeli.

A hírlevél-küldéssel kapcsolatos adatkezelés

Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény (Grt.) jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával és a Grt. 6. § (1)-(2) bekezdésével összhangban az Ön hozzájárulása. A honlapon a hírlevél szolgáltatásra regisztráló természetes személy az erre vonatkozó négyzet bejelölésével adhatja meg hozzájárulását személyes adatai kezeléséhez. A hírlevéről az érintett a hírlevél „Leiratkozás” alkalmazásának használatával, vagy írásban vagy e-mailben tett nyilatkozattal bármikor leiratkozhat, amely a hozzájárulás visszavonását jelenti. Ilyen esetben a leiratkozó minden adatát haladéktalanul törölni kell a hírlevél szolgáltatásból.

Az adatkezelés célja:
Az adat kezelésének célja az, hogy értesüljön a legfrissebb és legjobb ajánlatokról, cikkekről, akciókról. Tájékoztatjuk arról, hogy a hírlevélben nem csak az Adatkezelő, hanem más gazdasági társaságok reklámjait is elhelyezzük, azonban számukra az Ön személyes adatait nem adjuk át, nem továbbítjuk.

A kezelt adatok köre:
Név, e-mail cím, érdeklődési kör.

Az adatkezelés időtartama:
Az érintett hozzájárulásának visszavonásáig.

A személyes adatok címzettjei, illetve a címzettek kategóriái:
a Centralnet ügyfélszolgálattal, marketing tevékenységével kapcsolatos feladatokat ellátó munkavállalói, adatfeldolgozóként a WebÁruház tárhely szolgáltatást felügyelő munkavállalói a tárhely szolgáltatás teljesítése céljából.

Adatkezelés az oldalon

Ezúton tájékoztatunk, hogy adataid a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.

Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja:
A Centralnet által működtetett webáruházban történő vásárlás szerződésnek minősül, figyelemmel az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A.§-ára, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm.rendeletre is. Webáruházban történő vásárlás esetén az adatkezelés jogcíme a szerződés.

A kezelt adatok köre:
A Centralnet a szolgáltató az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti a webáruházban regisztráló, vásárló azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet a 2001. évi CVIII. törvény 13/A.§(1) bekezdés jogcímén, továbbá hozzájárulás jogcímén a telefonszámát, e-mail címét, bankszámlaszámát, online azonosítóját.

Az adatkezelés célja:
A Centralnet számlázás céljából kezelheti az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos természetes személyazonosító adatokat, lakcímet, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatokat, a 2001. évi CVIII. törvény 13/A.§(2) bekezdés jogcímén.

A személyes adatok címzettjei, illetve a címzettek kategóriái:
A személyes adatok címzettjei, illetve a címzettek kategóriái: a Centralnet ügyfélszolgálattal, marketing tevékenységével kapcsolatos feladatokat ellátó munkavállalói, adatfeldolgozóként, a Centralnet adózási, könyvviteli feladatait ellátó vállalkozás munkavállalói, az adó és számviteli kötelezettségek teljesítése céljából, Centralnet tárhely szolgáltatást felügyelő munkavállalói a tárhely szolgáltatás teljesítése céljából, a futárszolgálat munkavállalói a szállítási adatok (név, cím, telefonszám) vonatkozásában.

Az adatkezelés időtartama:
A személyes adatok kezelésének időtartama: a regisztráció / szolgáltatás fennállásáig, vagy az érintett hozzájárulása visszavonásáig (törlési kérelméig), vásárlás esetén a vásárlás évét követő 8 évig.

Hozzászólások

Hozzászólás beküldésekor a hozzászólási űrlapban megadottakon kívül begyűjtésre kerül a hozzászóló IP címe és a böngészőazonosító karakterlánc a kéretlen tartalmak kiszűrése céljából.

Egy személytelenített, az e-mail címből előállított karakterlánc (hashnek szokás nevezni) kerül továbbításra a Gravatar szolgáltatás felé, ha ez az oldalon használatban van. A Gravatar szolgáltatás feltételei az alábbi címen tekinthetőek meg: https://automattic.com/privacy/. A hozzászólás elfogadása után, a hozzászólásunk tartalma és a profil képünk is megjelenik nyilvánosan.

Ajándéksorsolás szervezésével kapcsolatos adatkezelés

Az adatkezelés célja és jogszabályi háttere, jogalapja, kezelt adatok:
Ha a Centralnet ajándéksorsolást (1991. évi XXXIV. törvény 23.§) szervez, hozzájárulása alapján kezelheti az érintett természetes személy nevét, címét, telefonszámát, e-mail címét, online azonosítóját. A játékban való részvétel önkéntes. Az adatkezelési hozzájárulás kérésre törölhető. A személyes adatok kezelésének célja: nyereményjáték nyertesének megállapítása, értesítése, a nyeremény megküldése. Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása.

A személyes adatok címzettjei, illetve a címzettek kategóriái:
A személyes adatok címzettjei, illetve a címzettek kategóriái: a Centralnet ügyfélszolgálattal kapcsolatos feladatokat ellátó munkavállalói, adatfeldolgozóként Centralnet szerverszolgáltatást szolgáltatást felügyelő munkavállalói, futárszolgálat munkavállalói.

Az adatkezelés időtartama:
A személyes adatok tárolásának időtartama: az ajándéksorolás végelszámolásáig.

Direkt marketing célú adatkezelés

Ha külön törvény eltérően nem rendelkezik, reklám természetes személynek, mint reklám címzettjének közvetlen megkeresése módszerével (közvetlen üzletszerzés), így különösen elektronikus levelezés vagy azzal egyenértékű más egyéni kommunikációs eszköz útján – a 2008. évi XLVIII. törvényben meghatározott kivétellel – kizárólag akkor közölhető, ha ahhoz a reklám címzettje előzetesen egyértelműen és kifejezetten hozzájárult.

Az adatkezelés célja:
A Centralnet által reklám – címzetti megkeresés céljára kezelhető személyes adatok köre: a természetes személy neve, címe, telefonszáma, e-mail címe, online azonosító. A személyes adatok kezelésének célja a Centralnet tevékenységéhez kapcsolódó direkt marketing tevékenység folytatása, azaz reklámkiadványok, hírlevelek, aktuális ajánlatok nyomtatott (postai) vagy elektronikus formában (e-mail) történő rendszeres vagy időszakonkénti megküldése a regisztrációkor megadott elérhetőségekre.

Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása.

A személyes adatok címzettjei, illetve a címzettek kategóriái:
A személyes adatok címzettjei, illetve a címzettek kategóriái: a Centralnet ügyfélszolgálattal kapcsolatos feladatokat ellátó munkavállalói, adatfeldolgozóként a Centralnet szerverszolgáltatást végző munkavállalói, postai kézbesítés esetén a Posta munkavállalói.

Az adatkezelés időtartama:
A személyes adatok tárolásának időtartama: a hozzájárulás visszavonásáig.

Sütik

Ha hozzászólást írunk a honlapon, a megadott nevet, e-mail és honlap címet sütikben eltároljuk. A tárolás a kényelmi célokat szolgál azért, így a következő hozzászóláskor ezeket a mező adatokat nem kell kitölteni. A sütik lejárati ideje egy év.

Ha ellátogatunk a bejelentkezési oldalra, akkor átmeneti sütiket állítunk be annak érdekében, hogy megállapítsuk, hogy a böngésző elfogadja-e a sütiket. Ezek a sütik nem tartalmaznak személyes információt, és törlődnek, ahogy bezárjuk a böngészőt.

A honlapra történő bejelentkezéskor több sütit hozunk létre, amely elmenti a bejelentkezési információt és a szerkesztőfelület megjelenítési opcióit. A bejelentkezési sütik két napig érvényesek, a szerkesztőfelület megjelenítési opcióit tároló süti egy évig. Amennyiben az “Emlékezz rám” opciót bejelöljük, a bejelentkezés két hétig folytatódik. Kijelentkezéskor a bejelentkezési sütik eltávolításra kerülnek.

Amennyiben bejegyzést vagy oldalt szerkesztünk, egy újabb sütit tárol el a böngészőnk. Ez a süti nem tartalmaz személyes adatot, egyszerűen csak a bejegyzés azonosító számát tárolja, amelyet szerkesztettünk. Egy nap múlva jár le az érvényessége.

Más honlapokról származó beágyazott tartalmak

A honlapon elérhető bejegyzések külső forrásból származó beágyazott tartalmakat (pl. videók, képek, cikkek stb.) használhatnak. A külső forrásból származó beágyazott tartalmak pontosan úgy viselkednek, mintha meglátogattunk volna egy másik honlapot.

Ezek a webhelyek lehetséges, hogy adatot gyűjtenek a látogatókról, sütiket vagy harmadik féltől származó követőkódot használnak, figyelik a beágyazott tartalommal kapcsolatos felhasználói viselkedést, ha rendelkezünk felhasználói fiókkal és be vagyunk jelentkezve az oldalra.

A Centralnet szerver hosting szolgáltatója

Szerverek elhelyezése: a kiszolgáló szervereken lévő adatokhoz kizárólag cégünk rendszergazdái férnek hozzá. A szerverek fizikailag cégünk telephelyén és a Google Cloud EMEA Limited bérelt szerverterén kerülnek elhelyezésre. Ezen adatfeldolgozó a WebÁruháztól megkapja az általa kezelt adatok közül azokat, amelyek az adatkezelés céljához szükségesek. Az adatokról rendszeres biztonsági mentést készítünk. Ez abban az esetben lehet hasznos, ha az adat kezelőnek az adatok visszaállítására van szüksége.

Ezen adatfeldolgozó megnevezése a következő:

Google Cloud EMEA Limited
Velasco, Clanwilliam Place, Dublin 2, Ireland

Közösségi irányelvek/ Adatkezelés a WebÁruház Facebook és blog oldalán

(1) A Centralnet termékei, szolgáltatásai megismertetése, népszerűsítése céljából Facebook és blog oldalt tart fenn.
(2) A Centralnet Facebook és blog oldalon felett kérdés nem minősül hivatalosan benyújtott panasznak.
(3) A Centralnet Facebook és blog oldalán a látogatók által közzétett személyes adatokat a Centralnet nem kezeli.
(4) A látogatókra a Facebook Adatvédelmi – és Szolgáltatási Feltételei irányadók.
(5) Jogellenes, vagy sértő tartalom publikálása esetén a Centralnet előzetes értesítés nélkül kizárhatja az érintettet a tagok közül, vagy törölheti hozzászólását.
(6) A Centralnet nem felel a Facebook felhasználók által közzétett jogszabályt sértő adattartalmakért, hozzászólásokért. A Centralnet nem felel semmilyen, a Facebook működéséből adódó hibáért, üzemzavarért vagy a rendszer működésének megváltoztatásából fakadó problémáért.

A regisztrációval együtt járó adatkezelés

Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása.

Az adatkezelés célja:
A regisztráció során megadott adatok tárolásával az Adatkezelő kényelmesebb szolgáltatást tud biztosítani (pl. az érintett adatait újabb vásárláskor, kereséskor nem kell ismét megadni) A honlapon nyújtott szolgáltatások teljesítése. Kapcsolatfelvétel, elektronikus, telefonos és postai megkereséssel. Tájékoztatás a Centralnet termékeiről, szolgáltatásairól, szerződési feltételeiről, akcióiról. Reklámküldemény a tájékoztatás során elektronikusan és postai úton küldhető. A honlap használatának elemzése. Automatizált döntéshozatal a személyre szabottabb kiszolgálásért és ajánlatokért.

A kezelt adatok köre:
Az adatkezelés során az Adatkezelő az Ön nevét, lakcímét, telefonszámát, e-mail címét, a megnézett, megvásárolt termék jellemzőit és a vásárlás időpontját kezeli, valamint az önként megadott személyhez nem (bármilyen néven elmenthető) köthető születési időpontokat.

Az adatkezelés időtartama:
A hozzájárulásának visszavonásáig.

A személyes adatok címzettje, illetve a címzettek kategóriái:

a Centralnet ügyfélszolgálattal, marketing tevékenységével kapcsolatos feladatokat ellátó munkavállalói, adatfeldolgozóként a WebÁruház áruház szolgáltatást felügyelő munkavállalói.

Adattovábbítási nyilatkozat

Fizetési szolgáltató

Az oldal használatával, tudomásul veszem, hogy a(z) [Centralnet Bt] adatkezelő által a(z) Centralnet.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft (1138 Budapest, Váci út 135-139. B. áp. 5. em.. Adószám: 24386106-2-44)., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi:
Számlázási adatok, kosár végösszeg.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési
tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok

Adatbiztonsági intézkedések

Az Adatkezelő kijelenti, hogy megfelelő biztonsági intézkedéseket hozott annak érdekében, hogy a személyes adatok védje a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés, továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen.

Az adatkezelés során Önt megillető jogok

Az adatkezelés időtartamán belül Önt megilleti:

– a tájékoztatáshoz való jog,
– az adatok helyesbítéséhez való jog,
– az adatok törléséhez való jog,
– az adatok zárolásához való jog,
– a tiltakozás joga.

Ön az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja Önt a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat. Szükség esetén, figyelembe véve a kérelem összetettségét és a kérelmek számát, ez a határidő további két hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról az Adatkezelő a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet.

Ön az adatkezelés időtartamán belül kérheti, hogy az Adatkezelő a személyes adatait helyesbítse. A kérésének az Adatkezelő legkésőbb 15 napon belül eleget tesz.

Önnek lehetősége van a személyes adatainak törlését kérni, amelynek az Adatkezelő legkésőbb 15 napon belül eleget tesz. A törlés joga nem terjed ki arra, ha az Adatkezelőt törvény kötelezi az adatok további tárolására, illetve arra az esetre, sem ha az Infotv. 6. § (5) bekezdésével összhangban az Adatkezelő jogosult a személyes adatok további kezelésére (így például a számlázással összefüggésben).

Ön kérheti, hogy az Adatkezelő zárolja a személyes adatot, ha az adatok végleges törlés sértené az érintett jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az a cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

Ön tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen,

– ha a személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az Adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy az Adatkezelő, adatátvevő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve kötelező adatkezelés esetén és az Infotv. 6. § (5) bekezdésében foglalt esetben;

– ha a személyes adat felhasználása vagy továbbítása – az Ön hozzájárulása nélkül – közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára történik.

Az Adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 30 napon belül megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről Önt írásban tájékoztatja. Ha az adatkezelő az érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 45 napon belül írásban vagy az érintett hozzájárulásával elektronikus úton közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait.

Jogorvoslati lehetőségek

Amennyiben Ön szerint az Adatkezelő megsértette valamely, az adatkezelésre vonatkozó törvényi rendelkezést, vagy nem teljesítette valamely kérelmét, akkor vélelmezett jogellenes adatkezelés megszüntetése érdekében a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság vizsgálati eljárását kezdeményezheti (levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5., e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu).

Tájékoztatjuk emellett arról is, hogy az adatkezelésre vonatkozó törvényi rendelkezések megsértése esetén, vagy ha az Adatkezelő nem teljesítette valamely kérelmét, akkor az Adatkezelővel szemben bírósághoz fordulhat. 

Adatvédelmi nyilvántartásba történő bejelentkezés

Az Infotv. rendelkezései értelmében az Adatkezelőnek bizonyos adatkezeléseit be kell jelentenie az adatvédelmi nyilvántartásba.

Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-68240/2013
További adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-68241/2013, NAIH-68242/2013

Adatkezelési tájékoztató módosítása

Az Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy jelen adatkezelési tájékoztatót módosítsa. A honlap módosítás hatálybalépését követő használatával elfogadja a módosított adatkezelési tájékoztatót.


Örülök, hogy találkoztunk.

Iratkozz fel, hogy minden héten kaphass emailban is fantasztikus tartalmakat. 😉

Mit is?
- Heti megjelent cikkek
- Előrejelzések
- Asztrológiai érdekességek
- Fejlesztések az oldalon
- Kedvezmények

Nem spammelünk! További információért olvasd el adatvédelmi szabályzatunkat.
Bármikor le tudsz iratkozni természetesen.

Érdekelhet...

Friss cikkek

Asztrológia

2024. 25. hét

2024. június 17-23. Hétfő 06.17. Vénusz-Neptun kvadrát Elbizonytalanodhatsz, mert nem tudod pontosan, hogy a valóságot

Tovább olvasom »